Waar kunt u een opmerking over de dienstverlening van Het Speeldorp Dikkie Dik kwijt?

  1. Meld de klacht of het verbeterpunt bij één van de medewerkers van het kinderdagverblijf.
  2. Lukt het op deze manier niet, dan is de leidinggevende beschikbaar om de klacht of het verbeterpunt mee te bespreken. Bereikbaar via de locatie.
  3. Het Speeldorp Dikkie Dik is ook aangesloten bij de Geschillencommissie Kinderopvang en Peuterspeelzalen. Ook hier kunt u ten alle tijde uw klacht indienen. De geschillencommissie is tijdens kantooruren telefonisch bereikbaar op 070-3105310 en via het contactformulier op degeschillencommissie.nl.

Voor het indienen van een klacht of verbeterpunt bij Het Speeldorp Dikkie Dik  kunt u het digitale klachtenformulier onder aan deze pagina invullen.

U kunt uw klacht met de gegevens en informatie zoals in het digitale formulier ook opsturen naar:
Het Speeldorp Dikkie Dik
Antwoordnummer 52262
3502 WB Utrecht.

Wij behandelen uw klacht met zorg. Binnen 2 weken ontvangt u een eerste reactie, binnen maximaal 6 weken wordt u schriftelijk en met redenen omkleed op de hoogte gebracht van de gegrondheid van de klacht en de eventuele genomen acties.

Digitaal klachtenformulier

Onderwerp van uw klacht*

Uw gegevens

Uw naam*

Uw e-mail adres*

Uw telefoonnummer overdag*

Uw kinderopvang locatie*

Uw klacht

Uw klacht of verbetersuggestie

* Velden met een sterretje zijn noodzakelijk voor een snelle reactie.